Fjärrsupport via Teamviewer

Kommer din dator bara åt internet finns det en möjlighet för oss att på distans felsöka och eventuellt lösa de problem du har. Den programvara vi använder för det heter ”TeamViewer QuickSupport”. Om du godkänner att vi får koppla upp oss behöver du ladda ner programmet (genom att klicka på länken nedan) och sedan starta det. Programmet installeras då tillfälligt och när du stänger av det har vi inte längre åtkomst till din dator. Fördelarna med felsökning och support via Teamviewer är att du själv kan visa och förklara problemet samt följa vårt arbete. Vill du kan du själv samtidigt vara med över telefon.

Genom att installera och använda ”TeamViewer QuickSupport” godkänner du följande villkor:

- Att VÖKBY Bredband får använda programvaran för felsökning och support hos dig och att VÖKBY Bredband får friskriva sig från ansvar för skador eller förlust som kan uppkomma genom användandet av programvaran.

- Att felsökning och support får debiteras dig som kund med 295 kr (inkl. moms)/30 minuter och där minsta debiterbara tid är 30 minuter.

- Att du som kund ansvarar för att all nödvändig information på enheten finns säkerhetskopierad.

Ladda ner ”Teamviewer Quicksupport”